At noen frivillig vil bruke flerfoldige timer på å bygge opp en virtuell skobutikk, kun for å få være med i trekningen av ett gavekort på ett par hundre kroner, er noe jeg ikke kan forstå.
En jeg jobber sammen med driver med dette og tydeligvis elsker hun dette. Hun kan sitte å flytte på sko og vaske gulvet i denne "butikken" i flere timer i strekk. For meg så ser det ut som ett spill uten noe poeng. Man skal passe på "butikken" slik at man får flest kunder inn til seg og slik at man får nye skomodeller osv. fra diverse leverandører. Men hva får man igjen for dette pr-spillet?
Historien i spillet er latterlig laber, gameplayet er på nivå med ett 6-biters puslespill for 3-åringer og grafikken er noe tilsvarende utklippede pappfigurer.
Lykke til med å bli blandt de 100 beste denne måneden, for deretter å komme med i trekningen av gavekortet, Hilde.
For de som absolutt må prøve seg på dette spillet, eller se hva det er - se her.
torsdag 7. september 2006
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
1 kommentar:
Re: hildur
Jeg sier jo bare sannheten :D
Legg inn en kommentar