onsdag 6. september 2006

"Customize"

For at siden skulle få ett mer personlig preg har jeg nå endret litt på farger og fonter osv. Har holdt meg til de samme fargene jeg har på djchange.net, rød tråd osv.

Har lagt til noen nettsider under "Links" til høyre:

  • KimThomassen.com
    Dette er siden til.... Ja du har nok rett.... Kim Thomassen. Kim, eller Planekiller som jeg kjenner han best som, er (som jeg) serveradmin på Hellfragger.no sine CS:S-servere.

  • OCpixel.com
    Ole Christian (typen til søskenbarnet mitt) la ut denne siden mest for å ha ett sted å legge ut alle bildene han tar når han er ute å farter. Klikk på OCpixel-logoen, da kommer man inn til bildegalleriene.

  • PunkXfmx.com
    Denne måtte jeg legge ut for at Joakim som keg jobber sammen skulle få ro i sjelen sin. Hehe.. neida. Dette er vel mest for de som har lyst til å se på bilder av halsbrekkende motocross og snowboard-stunt, utført av Joakim og vennene hans.

  • djchange.net
    Min egen nettside.. Ikke så mye å si om den, har ikke helt funnet ut hva jeg skal ha der enda. Enn så lenge har jeg lagt ut noe rotete grafikk og noen linker der.

  • Hellfragger.no
    Etter min mening norges beste Counter-strike:Source samfunn og servere. Dette er en underside av Battlefield.no.

  • Battlefield.no
    Ett av norges største spillforum, de har i tillegg bøttevis av servere til flere typer spill. Men selv om man har null interesse for akkurat de spillene, er det mange andre underfora man kan lese og skrive i der.

  • Multigamer.no
    En nyoppstartet norsk gaming-nettside. Gleder meg til å se utviklingen der borte.

  • Steampowered.com
    Her ligger all info om alle spillene som blir publisert via Steam. Man kan også kjøpe spillene online der, skrive/lese i forumene og alt man ellers gjør rundt på nettet.

Ingen kommentarer: