torsdag 7. september 2006

"Julenissen veeeent!"

Da var ønskelisten min til jul tom. Det ene ønsket som jeg hadde kommet på, som sto der og glitret så fint helt alene - kan jeg bare glemme nå. Grunnen til dette er at PlayStation3 sin utgivelsesdato i europa er utsatt. Jadda.. isteden for at den skulle komme i november, kommer den nå i mars 2007. ET HALVT ÅR EKSTRA VENTING!?

Helt seriøst så er det ikke helt krise, men jeg må si at jeg ble litt skuffa når jeg fikk vite dette. Om jeg skal vende dette til noe positivt (alltid lurt), så må det vel være at jeg nå har ett halvt år på å spare opp ca.6000-6500,- som PS3-Premium kommer til å koste i Norge. Å kjøpe den til den prisen er nesten det samme som å bli frivillig ranet. Mange snakker jo om at prisen kommer til å falle nedover etterhvert og at de skal kjøpe den da. Men når er "da", ett halvt år etter release - ett år etter? Gidder jo ikke vente ett år bare for å spare en tusenlapp. Nei, da får det heller bli pasta og kneippbrød i ett par uker slik at jeg får råd med engang den kommer.

PS: Julenissen: Pakk inn en Nintendo Wii til meg isteden du.

Ingen kommentarer: