onsdag 6. september 2006

"Poengløst?"

Kun ett par timer etter jeg opprettet denne bloggen sitter jeg nå her og vurderer om det er noe poeng i at jeg har den.

Jeg har jo tross alt djchange.net-domenet hvor jeg kunne lagt inn wordpress, drupal eller en annen type publiseringsløsning. Dog bruker jeg jo kun det domenet som lagringsplass for alt mulig jeg lager av grafiske elementer og alt annet rusk jeg føler for å dele med omverdenen.

Ikke tror jeg at jeg har nok kunnskap til å kunne legge inn og aktivere noen form for publiseringsløsning på djchange.net. Veldig veldig basic HTML er nok til at jeg må bruke all form for hjelpefunksjoner og googlesøk for å finne ut om jeg gjør det "riktig".

Vel.. da ble vel konkusjonen at jeg beholder denne bloggen frem til jeg har opparbeidet meg nok kunnskap til å legge noe direkte ut på djchange.net.

Note to self: Legg ut en link til denne bloggen på djchange.net.

Ingen kommentarer: